Banenzwemmen warm water
Binnen

Banenzwemmen warm water

De ideale (blessurevrije) cardiotraining

Banenzwemmen in warm water; beweeg je spieren zonder ze te belasten
Voor mensen die kampen met spier- en gewrichtspijn is zwemmen in extra warm een uitkomst. In het water is bewegen gemakkelijker door de opwaartse druk en het risico op overbelasting is minimaal. Er is weinig tot geen druk op de gewrichten terwijl je wel gebruik kunt maken van al je spieren.

Er zijn weinig sporten waarbij je zóveel spiergroepen gebruikt als bij zwemmen. Je versterkt onder andere je rug, arm- en beenspieren en je buik- en nekspieren. Ga je regelmatig banenzwemmen? Dan verbeter je in rap tempo je conditie, spierkracht én je humeur.

Krachtige work-out
Banenzwemmen is een ideale (blessurevrije) cardiotraining. Niet voor niets is banenzwemmen de favoriete work-out van veel sporters. Fit blijven of worden? Kom banenzwemmen in warm water!

Wat heb je nodig?

  • Zwemkleding
  • Handdoek

Tarieven

Los bad
5,80
12-badenkaart excl. magneetkaart
60,00
ClubAqua maandkaart excl. magneetkaart
49,50
ClubAqua kwartaalkaart excl. magneetkaart
119,60
ClubAqua jaarkaart excl. magneetkaart
355,00
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.