Zomerzwemlessen in de vakantie

Nieuws

Zomerzwemlessen in de vakantie

preview_header (3).jpeg

Sneller sprongen vooruit maken

Zomerzwemlessen
Vanaf maandag 13 juni worden de informatieboekjes uitgedeeld voor de zomerzwemlessen. Vanaf 11 juli t/m 21 augustus wordt de reguliere zwemleskaart bevroren en doorgezet naar 22 augustus. Neem je geen zomerlessen af dan zien we jou vanaf 22 augustus weer terug!

De zomerlessen zijn wel een begrip. Je kunt zelf bekijken wanneer je thuis bent en hiermee de zwemles van je kind wil bijhouden. Je kan ook meerdere keren per week een les boeken zodat jouw kind extra vorderingen kan maken. Alle informatie over de zomerzwemlessen vind je hier.

Turbo B-/C-diploma
Naast alle niveaus voor het A-diploma bieden wij ook een snelcursus A aan en Turbo B/C.

Snelcursus A is voor die kinderen die in geel/oranje zitten. Zij moeten wel voorzwemmen om in te schatten of zij binnen 1 week klaar zijn om het A diploma te halen. In een week krijgen zij elke dag 1,5 uur les en op vrijdagmiddag is het diplomazwemmoment.

Ook is er een Turbo B/C cursus. In 5 dagen van 1,5 uur is het mogelijk om het B of C diploma te behalen.

Verdere informatie, tijden en voorwaarden vind je in het informatieboekje. Deze worden uitgedeeld bij de receptie. Vergeet deze niet mee te nemen! Een digitaal, niet in te vullen variant vind je hier. Vanaf zondag 26 juni zal de verkoop van de zomerlessen starten. Hou er rekening mee dat het boeken van zomerlessen tijdens de reguliere zwemlessen niet altijd mogelijk is vanwege de drukte!

Vanaf 27 juni zullen de onderwijzers geen kinderen meer kunnen doorsturen naar het volgend niveau. Dit doen wij elk jaar omwille de veiligheid van het kind.

Heb je toch nog vragen of onduidelijkheden omtrent de zomerlessen? Stel deze bij de receptie of mail naar: stichtsevecht@sportfondsen.nl

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.